Inici Actuacions 2013 Festa Major de Palafrugell 213
Catalan Arabic Dutch English Finnish French Galician German Greek Italian Japanese Polish Portuguese Romanian Russian Spanish Swedish
21-07-2013
Palafrugell
Festa Major
Plaça Nova, 6 de la tarda (18:00h)

Fitxa tècnica

P4, 5/7, 2/7, 4/7, P5, 2P4
P4, 3/7, 4/7(id), 4/7(id), 4/7(id), 2/6, P/5

Informació de la diada

Abans de parlar d'aquest cap de setmana, voldria excusar-me per no haver-me recordar dels Carallots de Sant Vicenç dels Horts, que ens van acompanyar tant en els assajos com en l'actuació del cap de setmana passat a Banyeres del Penedès i agrair-los la seva inestimable companyia i recordar-los que les nostres portes sempre les trobaran obertes.

El divendres 19 a 2/4 de 9 de la tarda es va sortir de l'Arboç, en vehicles particulars amb destinació al Càmping Park Platja Berà, on, com en anys anteriors participem en cercavila juntament amb els Bastons de l'Arboç i els Gegants del Càmping celebrant la festa major, per a gaudi dels turistes allotjats en el lloc. En l'actuació es van descarregar un tres de sis, una torre de sis, un quatre de sis, un quatre de sis amb agulla, un pilar de 5 i sis pilars de 4. La diada es va acabar nit amb un Pilar de quatre a l'Arc de Berà, amb l'Arc de fons, una molt bonica postal per acabar la nit de divendres.

Arribat de diumenge ens preparem d’hora i sortim a les 10 del matí en un parell d'autocars (que no anaven plens) camí de Palafrugell disposats a passar un bonic dia de platja i castells.
La nostra primera parada va ser a Calella, fantàstic poble de pescadors on aprofitem de donar-nos una bona remullada. Uns gaudim una estona de la platja i els altres, dels seus bells paisatges per fer bones fotos. Havent nedat una mica per obrir la gana, vam anar a dinar.
Capítol a part el temps del menjar, a l'ombra d'uns arbres i molt ben atesos vam dinar molt bé i fins i tot hi va haver qui va tenir temps de fer una migdiada abans d'anar-nos-en fins a la plaça Nova a esperar l'hora de l'actuació.

Arribada l'hora de l'actuació i en companyia dels Marrecs de Salt, ens vam posar les faixes i ens vam disposar a treballar.

En primera ronda el Cap de Colla va optar pel castell que millor tenim el tres de set, un castell al qual li tenim molt ben presa la mesura i va quedar demostrat un cop més que el tenim molt segur, sobri i sense sobresalts va ser descarregat amb gran facilitat, res feia presagiar la segona ronda que ens esperava.

Ja en segona ronda el castell escollit va ser el quatre de set, un castell que se'ns va ennuegar de tal manera que ho vam intentar tres vegades, i cadascuna va ser pitjor que l'anterior. Un torn per oblidar i un castell que el millor que ens queda és tirar-li la culpa a unes boles de gelat de més que ens havíem menjat i esperar la propera vegada per descarregar-lo com sabem.

En tercera ronda i per assegurar es va descarregar una torre de sis que prepara camí a la de set, culminant l'actuació amb un pilar de cinc, per anar a la recerca dels autocars de tornada a casa amb un regust una mica agredolç, contents pel bonic dia de platja i molestos per un castell que se'ns va ennuegar, potser més per culpa dels que no hi eren que per no pas per mancances d’intents.

Recordem que diumenge vinent és la Festa Major de Sant Vicenç dels Horts, els nostres fillols Els Carallots seran els nostres amfitrions, mentre més siguem millor.